خرید بلیط آنلاین
تقویم اُپارکی / دوشنبه

معرفی اپارک

همه چیز از ذهن ما آغاز می شود...
اَپارک، حاصل تفکر و خلاقیت، دوستداران تفریحات شاد و هیجان انگیز است. تفریحاتی که همیشه پای ثابت دورهمی ها و روزهای خوش ما بوده است. این به مجموعه به عنوان بزرگترین پارک آب سرپوشیده ی خاورمیانه، در غرب تهران (ورودی پارک جنگلی چیتگر)، درشهریور ماه سال 1396 مورد بهره برداری قرار گرفت و با استفاده از مدرن ترین تجهیزات پارک های آبی دنیا، ساخت شرکت WHITE WATER کانادا، فضایی مطابق با بالاترین استانداردهای روز دنیا مناسبِ چهار فصل سال ایجاد کرد. اُپارک با رعایت کلیه ی استانداردهای ملی و بین المللی توانسته است به یکی از بهترین و جذاب ترین قطب های تفریحی کشور تبدیل شده و با زیربنای 55000 متر مربعی و دارا بودن 14 سرسره ی رنگارنگ، دو جزیره مخصوص کودکان، جکوزی، مجموعه اِسپا، فیش اِسپا، فست فود، جوس بار، کافه، انواع بازی های هیجان انگیز لحظاتی خوش و خاطره انگیز را برای شما به ارمغان بیاورد. 

چرا اپارک (بهداشت و سلامت)


1.مهیج ترین و پیشرفته ترین  پارک آبی تهران است.

2.پارک آبی اُپارک، بدلیل بهره گیری از پیشرفته ترین تاسیسات تصفیه آب، سالم ترین و بهداشتی ترین پارک آبی ایران است.

3.امکان استفاده از جدیدترین و مدرن ترین سرسره های دنیا برای میهمانان محترم اُپارک فراهم است .

4. دسترسی به اُپارک با وسایل نقلیه ی عمومی اعم از مترو و اتوبوس به آسانی فراهم است.

5.در صورت استفاده از وسایل نقلیه شخصی، پنج طبقه پارکینگ مجهز در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

قوانین پارک آبی

ما در اُپارک به دنبال ارائه بهترین خدمات و ایجاد بهترین تجربه یه حال باحال برای شما اُپارکی های عزیز هستیم.

برای کمک به ما در این امر خواهشمندیم با قوانین اُپارک بهتر آشنا شوید.

1- افراد با قد بالای 120 سانتی متر بزرگسال محسوب میگردند.
2- ورود کودکان زیر یک سال  به داخل استخرها ممنوع می‌باشد
3- پوشیدن مایو الزامی‌ست، مایو بایستی فاقد سگک و زیپ باشد چراکه به سرسره ها آسیب میرساند.
4- ورود بانوان باردار  ممنوع می‌باشد
5- افراد زیر 18 سال بدون همراهی بزرگسال بالای 18 سال ممنوع می‌باشد.
6- ورود افراد که از مواد مخدر و روانگردان، مشروبات الکی استفاده کرده اند و یا خالکوبی های نامتعارف دارند ممنوع می‌باشد.
7- استفاده از سرسره ها برای افرادی که بیماری های خاص،کمر،گردن و فشارخون دارند، ممنوع می‌باشد.
8- افراد بالای 135 کیلوگرم مجاز به استفاده از سرسره آکوالوپ (سقوط آزاد) نمی‌باشند.
9-ورود هرگونه دستگاه صوتی و تصویری از جمله موبایل و دوربین و رایانه همراه و ... ممنوع می‌باشد.
10- ورود انواع طلا و جواهرات به داخل اُپارک ممنوع می‌باشد و اشیا گرانبهای خود همچون تلفن همراه را به صندوق امانات پارک تحویل دهید و رسید دریافت نمایید،در غیر این صورت اُپارک هیچ گونه مسئولیتی در قبال گم شدن آنها نخواهد داشت.
11- رعایت قوانین پارک الزامی است و از رفتار هایی همچون: دویدن، هل دادن، شوخی های نامتعارف، شیرجه زدن، برگرداندن تیوپ و ... که برای سایر میهمانان ایجاد مزاحمت و خطر میکند امتناع فرمایید،لذا بنا بر مقررات پارک با افراد خاطی برخورد خواهد شد.


لطفاً در نظر داشته باشید این تمهیدات به منظور ایمنی شما در نظر گرفته شده، لذا خواهشمندیم با اپراتورها و مدیر پارک همکاری لازم را داشته باشید.


منشور اخلاقی

منشور حقوق مشتریان اُپارک

((مشتریان بهترین داور بین تعهدات و اعمال ما می‌باشند))

* مشتریان، میهمان و ما میزبان می‌باشیم*

ما کارکنان مجموعه اُپارک با هدف ارتقاء سطح رضایتمندی مشتریان، توسعه پایدار و خدمات مطلوب، بدین وسیله پیمان می‌بندیم که مجری مفاد منشور اخلاقی زیر باشیم:

ما می‌دانیم......

وجود ما در گرو وجود مهمانان است.

ما می‌دانیم......

مشتری راضی دوستان خود را تشویق به آمدن به اُپارک می‌کند ولی مشتری ناراضی......

ما می‌دانیم......

مشتری برای گذراندن یک روز شاد و به دور از استرس به اُپارک آمده است. لذا قبل از ورود به مجموعه تمامی استرس ها و مشکلات شخصی را فراموش نموده و تمام تلاش خود را در جهت فراهم کردن یک روز شاد برای مشتری خواهیم نمود.

ما اعتقاد داریم مشتری حق دارد .......

تا در مورد نحوه ارائه خدمات ما نظر خود را ابراز نماید، از ما انتقاد کند و نسبت به تاخیر در ارائه خدمات اعتراض نماید . مشتریان، میهمان و ما میزبان می‌باشیم، پس هر چه قاعده مهمان نوازیاست از جمله استقبال و خوش‌آمد گویی، خوشرویی، ادب و احترام، صبر و حوصله، صمیمیت و

هر آنچه شایسته مهمان است بجا می‌آوریم تا ساعات فرح بخش و به یادماندنی را برایشان رقم زنیم.

ما اعتقاد داریم مشتری حق دارد ......

هر زمانی که بخواهد اطلاعات لازم را در مورد خدمات اُپارک دریافت نماید ، وجوه تمایز ما را برای انتخاب بداند و با رعایت اصل مشتری مداری بر خود لازم دانسته که شنونده ای دقیق و مهربان، مدیری صبور و مسئولی پاسخگو باشیم.

ما اعتقاد داریم مشتری حق دارد ......

که سوال کند تا جواب شفاف و قانع کننده از ما دریافت نماید و در برخورد با مشتریان، خوشرویی، مهربانی، رعایت احترام، متانت، خویشتن داری و انتقاد پذیری از الویت های اخلاق حرفه ای ما می‌باشد، اما هرگونه صحبت خارج از کار با مشتریان ممنوع است.

ما اعتقاد داریم مشتری حق دارد ......

تا از کارکنان اُپارک انتظار برخوردی مودبانه و متخصصانه و قانونمند را داشته باشد و امانتداری و حفظ اموال و اشیاء بجا مانده از مشتریان از وظایف اصلی ما می‌باشد و درصورت یافتن اشیاء بجا مانده، مطابق با دستورالعمل اشیاء گمشده عمل نماییم.

ما اعتقاد داریم مشتری حق دارد ......

که انتظار عملکردی شفاف و دارای بهبود مستمر در خدمت رسانی ما داشته باشد.

ما اعتقاد داریم مشتری حق دارد ......

تا به صورت تعریف شده با مدیریت مجموعه تماس حاصل نماید.

* ما باهم، هم‌قسم شده ایم تا مشتری کاملا راضی از مجموعه اُپارک خارج شود.