خرید بلیط آنلاین
تقویم اُپارکی / دوشنبه

مجله و اخبار اُپارکی

ما کارکنان مجموعه اُپارک با هدف ارتقاء سطح رضایتمندی مشتریان، توسعه پایدار و خدمات مطلوب، بدین وسیله پیمان می‌بندیم که مجری مفاد منشور اخلاقی زیر باشیم:

ما می‌دانیم......

منشور حقوق مشتریان اُپارک

((مشتریان بهترین داور بین تعهدات و اعمال ما می‌باشند))

* مشتریان، میهمان و ما میزبان می‌باشیم*

ما کارکنان مجموعه اُپارک با هدف ارتقاء سطح رضایتمندی مشتریان، توسعه پایدار و خدمات مطلوب، بدین وسیله پیمان می‌بندیم که مجری مفاد منشور اخلاقی زیر باشیم:

ما می‌دانیم......

وجود ما در گرو وجود مهمانان است.

ما می‌دانیم......

مشتری راضی دوستان خود را تشویق به آمدن به اُپارک می‌کند ولی مشتری ناراضی......

ما می‌دانیم......

مشتری برای گذراندن یک روز شاد و به دور از استرس به اُپارک آمده است. لذا قبل از ورود به مجموعه تمامی استرس ها و مشکلات شخصی را فراموش نموده و تمام تلاش خود را در جهت فراهم کردن یک روز شاد برای مشتری خواهیم نمود.

ما اعتقاد داریم مشتری حق دارد .......

تا در مورد نحوه ارائه خدمات ما نظر خود را ابراز نماید، از ما انتقاد کند و نسبت به تاخیر در ارائه خدمات اعتراض نماید . مشتریان، میهمان و ما میزبان می‌باشیم، پس هر چه قاعده مهمان نوازیاست از جمله استقبال و خوش‌آمد گویی، خوشرویی، ادب و احترام، صبر و حوصله، صمیمیت و

هر آنچه شایسته مهمان است بجا می‌آوریم تا ساعات فرح بخش و به یادماندنی را برایشان رقم زنیم.

ما اعتقاد داریم مشتری حق دارد ......

هر زمانی که بخواهد اطلاعات لازم را در مورد خدمات اُپارک دریافت نماید ، وجوه تمایز ما را برای انتخاب بداند و با رعایت اصل مشتری مداری بر خود لازم دانسته که شنونده ای دقیق و مهربان، مدیری صبور و مسئولی پاسخگو باشیم.

ما اعتقاد داریم مشتری حق دارد ......

که سوال کند تا جواب شفاف و قانع کننده از ما دریافت نماید و در برخورد با مشتریان، خوشرویی، مهربانی، رعایت احترام، متانت، خویشتن داری و انتقاد پذیری از الویت های اخلاق حرفه ای ما می‌باشد، اما هرگونه صحبت خارج از کار با مشتریان ممنوع است.

ما اعتقاد داریم مشتری حق دارد ......

تا از کارکنان اُپارک انتظار برخوردی مودبانه و متخصصانه و قانونمند را داشته باشد و امانتداری و حفظ اموال و اشیاء بجا مانده از مشتریان از وظایف اصلی ما می‌باشد و درصورت یافتن اشیاء بجا مانده، مطابق با دستورالعمل اشیاء گمشده عمل نماییم.

ما اعتقاد داریم مشتری حق دارد ......

که انتظار عملکردی شفاف و دارای بهبود مستمر در خدمت رسانی ما داشته باشد.

ما اعتقاد داریم مشتری حق دارد ......

تا به صورت تعریف شده با مدیریت مجموعه تماس حاصل نماید.

* ما باهم، هم‌قسم شده ایم تا مشتری کاملا راضی از مجموعه اُپارک خارج شود.

 

مطالب مرتبط